تولد تولد تولد تولد
سخن اول سه شنبه بيست و نهم شهريور 1384 1:45
سلام
ميلاد حضرت ولي عصر ارواحنا فدا بر همه مباركباد
يه چند وقت بود دلم ميخواست يه وبلاگ راه بندازم ولي نميشد و گرفت از شانسم همزمان با ميلاد آقا تونستم اين وبلاگ رو راه بندازم و مطلب اول رو هم به خاطر حضرت گذاشتم كه حداقل گوشه چشمي هم به ما داشته باشه ، البته اين وبلاگ يه وبلاگ كامل مذهبي نيست ولي سعي ميكنيم كه از دين و معنويت هم دور نشم .
خلاصه از شما دوستان ميخوام كه حتما با نظراتتون به من كمك كنيد و ممنون ميشم و كار اصلي وبلاگ رو از بعد از ميلاد آقا شروع ميكنم .
با تشكر احمدزاده
درست يكسال پيش با همچين مطلبي وبلاگ خمپاره رسماً فعاليتش رو شروع كرد و گذشت و گذشت و حالا خمپاره شده يكساله . چه خون دل هايي كه تو اين يكسال براي وبلاگ خردم .
آره امشب تولد خمپاره هستش و منم اومدم از همه شماها كه با من همراه بوديد تشكر كنم .
با همه خوبي ها و بدي هاي وبلاگ ساختيد و من رو تنها نذاشتيد .
راستي خمپاره تو اين 365 روز كه معادل 12 ماه و 8760 ساعت هستش 102 تاپست مطلب گذاشته كه شامل داستان ... شعر ... جك ... مطالب مذهبي و سياسي و نرم افزار و بازي و آموزشي ميشه و تا الان 1125 بار شما دوستان با نظرات زيباتون من رو مورد لطف قرار داديد .و كم كارترين ماه توي تيرما 85 بود كه دوبار اپ كردم و فعالترين ماه هم مهرما سال 84 بود كه 30 مرتبه وبلاگ رو آپ كردم .
خمپاره هر وقت نياز بود در هر موردي مطلب داشته و اولين دوست گلي كه تو خمپاره پيدا كردم آقا پويا سند تو ال گل بود كه خيلي خيلي دوسش دارم ولي حيف كه به دلايلي كه خودش نميخواد بگم خيلي كم مياد نت و زياد نميبينمش و واقعا در اول كار و هميشه در امور وبلاگ داري خيلي خيلي كمكم كرده و هميشه هوامو داشت و تجربياتش رو به من منتقل كرده و در كنار داداش پوياي گلم يه عالمه و يه خيلي دوست گل و عزيز پيدا كردم و اينقدر اين دوستاي گلم زياد هستند كه نميتونم اسمشون رو ببرم يعني ميترسم اسمم ببرم و يه موقع يكيشون جا بيفته واونوقت اون ناراحت بشه ولي چه كنم كه منباب ادب و علاقه مجبورم اسم چند تايي رو ببرم .
اين وسط تشكرات ويژه اي از سعيد پياز داغ و یکی دیگه از دوستان دارم كه واقعا با روحيه و منش بزرگي كه دارن اجازه ميدادن كه بعضي اوقات اونها رو سوژه مطالب خودم بكنم و در ادامه از پرديس و سمانه تشكر ميكنم كه چند مدتي با من تو امورات وبلاگ هم قدم بودند و در كنارش از همه دوستاني كه رسما و غير رسمي همراه من بودند چه اونهايي كه تو اد ليست من هستند و چه اونهايي كه با من تبادل لينك كردند و چه اونهايي كه نه تو اد ليستم هستند و نه تو لينك ها از همه اين دوستان گلم كه خواننده اين وبلاگ بودن تشكر ميكنم .
واقعا نميدونم چطور اسم ببرم كه كسي از قلم نيفته ولي واقعا از دوستاي گلم تو وبلاگهاي كافي نت اپرا (آقا رضاي گل و عزيز) قصر شنی پاتوق همه چی(آقا مهدي عزيز) عشق بازي نيست كلبه تنهايي(تنهاترين پسر) استايل(پسرك تنهاي قديم) عشق + 20 وبلاگ چهار دختر(سمانه خانوم) ReZa-BallaCKThe Best BooTer (مستر آي كيو) دوستداران دکتر احمدی نژاد تو را دوست دارم نمیدونم چرا؟؟؟(آقا حامد) باوركن تا ببيني مهناز(دوست غرغروي عزيز) پیاز داغ اینترنت (سعيد خوبم) ناجي عاطفه شير مرغ ترکش رویایی(فرهاد و ايمان عزيز) اراجيف دخترخاله(دخي خله سونا) زمزمه هاي دلتنگي 1حامد 1 چرا نوشتم در برگ تنهائیت زمزمه هاي دلتنگي(الهه) جك شعر عكس و سرگرمي همه چيز درباره دوبله فارسی(سيد حسن عزيز) شبهاي به ياد ماندني(سليمون عزيز) amirlove(امير) روزنه ای به جهان انتظار(دوستان عزيز در وبلاگي براي امام زمان) این یکی اسم نداره(نوشين عزيز) ر صدای اشک های من و فریاد در سکوت(فرزاد ديوونه عزيز) اچل و مچل(سارا و دوست عزيزش) وبلاگ بازها(مهديس) نسیم چپ دست(نسيم) آسمان آبیست(غزل خانوم) سیم خاردار(آذين) دختری از....(حالا بیا خودت میفهمی مريم ) نسلي كه ميسوزدتراوشات ذهنی(نرگس) عرشیا(شب ایرانی) خميني عشق همت(مريم و رفيقش) ebrahimt2 عقل سلیم (فهميه و عاطفه) و ووووو ملوسک یه نی نی واقعی(ملوسك عزيز) دختر پاييزي(خزان پالیزبان) و زني در سايه(رها) عروسك بازي و لاله با توست(ساناز) كه هميشه به من لطف دارند ووووووووو در كنار همه اينها جواد اپرا عزيز و پريا و شيدا و فاطميا و خواهرش و احمد جهانديده و غريب و دي سارو (كه چند وقتيه نيستند ) و مهنا و آيدا و مانيا و خيلي از دوستاني كه از طريق وبلاگ با هم آشنا شديم كه الان واقعا حضورت ذهن ندارم و اگه جا افتاده اسمشون بايد منو ببخشن .
پي نوشت :
خيلي دلم ميخواست ختم قرآن تو ماه رمضان رو بگيرم ولي به خاطر يكي از دوستان كه يه چيزي ازم خواست و يه سري صحبت ها با هم كرديم اون قضيه منتفي شد ولي خيلي دلم ميخواست كه نشد . انشالله تا عاشورا كه يه برنامه اونموقع دارم .
راستي تو ادامه مطلب خيلي چيزها هستش در مورد خمپاره ولي اينقدر زياد هست كه پيشنهاد ميكنم وقتي رفتيد تو ادامه مطلب اول دي سي بشيد از اينترنت بعد شروع كنيد به خوندن .
يه مسافرتي در پيش دارم كه معلوم نيست بتونم برم يا نرم ولي خودم خيلي دوست دارم برم پس برام دعا كنيد كه موانعش برداشته بشه و بتونم برم .
تا بعد كوچيك همتون احمدزاده